Træng igennem til pressen – og nå dine kunder

Kan du skære en pressemeddelelse, så din gode historie stråler ud af den, så er der større sandsynlighed for, at du trænger igennem til journalisterne og kommer til at markere dig i de medier, du gerne vil. Dér kan du få direkte taletid hos dine nuværende og potentielle kunder.

 

Med en pressemeddelelse fra Blankholm Kommunikation vil du:

 

  • Markere dig som en professionel virksomhed eller organisation hos relevante journalister. Det kan give pay-off nu og her men også på sigt gøre dig til en ekspert, som journalister ynder at henvende sig til.
  • Kunne komme i nærkontakt med dine nuværende og potentielle kunder og dermed sælge mere af dit produkt.
  • Vise journalisterne, at du ved, hvad der er en god historie for dem.

 

Med en pressemeddelelse fra Blankholm Kommunikation får du:

 

  • Et møde pr. telefon, Skype eller ansigt-til-ansigt, hvor Blankholm Kommunikation sporer sig ind på den relevante vinkel, journalistisk set.
  • Interviews med kilder til pressemeddelelsen.
  • Pressemeddelelsen til gennemsyn med mulighed for at korrigere.
  • En skarpvinklet pressemeddelelse, der taler direkte til journalisten, og som lyser op blandt de mange andre pressemeddelelser, som journalisten modtager.
  • Udsendelse af pressemeddelelsen.
  • En liste over, hvilke medier pressemeddelelsen er trængt igennem til.
  • En økonomisk oversigt over, hvad den opnåede mediedækning ville have kostet, hvis den skulle være foretaget gennem annoncering.

 

Pris: Cirka 7.000 kroner + moms pr. pressemeddelelse, og prisen er inklusive udsendelse til max. 15 udvalgte medier.

Har du brug for hjælp til at få skrevet en professionel pressemeddelelse? Kontakt Blankholm Kommunikation på mail@blankholmkommunikation.dk eller telefon 26 11 73 56.

Bemærk: Freelancejournalist Ulla Oppermann Blankholm skriver ikke pressemeddelelser til medier, hun skriver journalistiske artikler til.